פרסום בישראל היום - אמצע שבוע

ישראל היום באינטרנט

ישראל היום יוצא לאור ומחולק בתשלום ובחינם חמישה ימים בשבוע במתכונת דומה:
קונטרס אחד – חוברת יחידה, מהודקת בת 48 – 64 עמודים, המכילה את כל העיתון.
לישראל היום במהדורה היומית אין כלל מוספים, יחד עם זאת, העיתון הוא טבלואיד,
בדומה לעיתונים היומיים האחרים בארץ ובעולם כיום.
בעיתון ישראל היום, במהדורה היומית,מדורים קבועים אשר תופסים נפח שונה בעיתון:
מדור חדשות, מדור כלכלה אשר גדל מעמוד אחד לשלושה או ארבעה, מדור תרבות,
מדור ספורט, תשבצים, מודעות לוח ורכילות.
בין המדורים המשתנים נזכיר: לייף סטייל, כנסת, בריאות, חינוך, טכנולוגיה ועוד. 

רוצה לשמוע פרטים על איפה כדאי לך לפרסם?

תשאיר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם





    תפוצה ואזורי חלוקה של ישראל היום אמצע שבוע

    ישראל היום הפך תוך שנים מועטות לעיתון נפוץ ביותר בישראל, והוא מגיע למספר גדול ביותר של קוראים בארץ.
    בכל יום מודפסים ובמחולקים 275,000 גיליונות מודפסים של העיתון.
    חלוקת העיתון נעשית במספר מגוון ביותר של דרכים.
    לישראל היום מספר גדול של מינויים (בתשלום) אשר מקבלים את העיתון בכל בוקר עד פתח ביתם.
    בנוסף, הוא מחולק במספר גדול של נקודות חלוקה אשר מצויות במקומות הומי אדם:
    תחנות רכבת, תחנות אוטובוס מרכזיות, צמתי ברחובות ראשיים, בתי חולים, בתי קפה, מרכזי קניות ועוד.

    קהל היעד של ישראל היום אמצע שבוע

    קהל היעד של ישראל היום הוא כל אזרחי ישראל הבוגרים, מגיל 18 שנה ומעלה, גברים ונשים כאחד.
    ישראל היום גרם לשינוי בהרגלי קריאת העיתונים בישראל, וצעירים רבים שוויתרו על קריאת עיתון יומי,
    רכשו הרגל זה עם הופעתו של ישראל היום בישראל.
    את העיתון קוראות כל קבוצות הגיל בישראל, כולל אנשים בני למעלה מ- 65,
    כאשר ההבדלים מתבטאים פעמים רבות בהתמקדות של כל קבוצת גיל במדורים אחרים בעיתון.

    אפקטיביות הפרסום בישראל היום אמצע שבוע

    אפקטיביות הפרסום בישראל היום היא גדולה ביותר, וזאת ממספר סיבות הנובעות ממבנה העיתון,
    קהל היעד ואפשרויות הפרסום השונות המוצעות למפרסמים.
    ישראל היום הוא עיתון אשר מגיע אל ציבור גדול ומגוון בחברה הישראלית, ונקרא על ידו,
    החל מצעירים בני 18 שנה ועד לבוגרים מעל גיל 65.
    העיתון מחולק למדורים שונים, כאשר כל מדור פונה וממוקד בקהל יעד אחר.
    למפרסם מוצע לבחור את מיקום המודעות שלו בין דפי העיתון,
    כך שהוא יזכה לחשיפה מירבית אצל אותו קהל יעד אליו הוא מעוניין לפנות.
    בדרך זו כמובן משיגים אפקטיביות רבה בפרסום.
    הפרסום לא הולך לאיבוד ולא “מתבזבז” במקומות שאין מראש סיכוי שהוא יביא את התועלת הרצויה.

    ×

     

    ברוכים הבאים 👋!

    לחצו מטה להתחלת שיחה

    ×